Moduł internetowej sprzedaży biletów umożliwia:
sprzedaż biletów z kodem kreskowym 1D, 2D, chipem RFID w standardzie MIFARE lub czcionką OCR (np. na dowodzie osobistym)
jednoczesną sprzedaż różnych form biletów – papierowych, kart plastikowych, print@ho- me , wejściówek na dowód osobisty
sprzedaż biletów anonimowych i spersonalizowanych wraz z wizerunkiem kibica
obsługę biletów jednorazowych i wielokrotnych
sprzedaż biletów rodzinnych, grupowych i pakietowych
sprzedaż biletów dla osób nieletnich i przypisanie danych osobowych opiekuna osoby nieletniej do zakupionego biletu – zgodnie z wymaganiami ustawy o BIM
sprzedaż w czasie rzeczywistym, z jednoczesnym dostępem do wszystkich wolnych miejsc przez wszystkich sprzedawców
sprzedaż biletów na dowolną ilość imprez masowych jednocześnie
weryfikację zakazów stadionowych na etapie sprzedaży biletu
pełną identyfikację kibica na etapie sprzedaży biletu
obsługę "profilowanych" klientów z tzw. własnym zestawem cen, rabatów
konfigurowanie kalendarza imprez (jednoczesną sprzedaż biletów na wiele imprez, w tym również karnetów). Możliwość konfigurowania różnych rodzajów karnetów wzajem- nie się przenikających – na imprezy całego sezonu, na wszystkie imprezy odbywające się danego dnia, na imprezy z udziałem konkretnej drużyny itp.
tworzenie harmonogramów sprzedaży karnetów w podziale na zdefiniowane okresy: (prolongaty dla osób posiadających karnet w poprzedniej rundzie na to samo miejsce, prolongaty dla osób posiadających karnet w poprzedniej rundzie z możliwością prze- siadki na inne miejsce, sprzedaż otwarta dla wszystkich)
tworzenie programów lojalnościowych – naliczane zniżek za regularne kupowanie kar- netów w każdej rundzie według zdefiniowanego mechanizmu
sprzedaż biletów z podziałem obiektu na sektory, wraz z wizualizacją trybun oraz numeracją miejsc – możliwość dynamicznego definiowania sektorów w zależności od imprezy
wizualizację trybun, tak na stanowiskach kasowych, jak również w sklepie WWW oraz na wydrukowanych biletach formatu A4 (print@home)
wybór miejsca siedzącego na obiekcie z uwzględnieniem sektora, rzędu i miejsca
opcjonalnie "sprzedaż szybką" w kasach obiektu, gdzie komputer wybiera automatycznie miejsce
prostą modyfikację cenników biletów zarówno co do wartości poszczególnych kategorii cenowych, jak również co do liczby tych kategorii w zależności np. od trybuny, sektora, miejsca, przysługującej zniżki. Jest możliwość różnicowania cenników w zależności od kanału dystrybucji np. inny cennik w kasie biletowej, a inny w sklepie internetowym
autoryzację użytkownika w systemie (kasjera, kibica kupującego w sklepie WWW, sprze- dawcy w punkcie sprzedaży poza obiektem itp.) za pomocą identyfikatora i hasła. Kibice identyfikowani są z imienia, nazwiska i numeru PESEL (zgodnie z ustawą o bezpie- czeństwie imprez masowych)
rezerwację miejsc z określoną godziną automatycznego wygaśnięcia rezerwacji, jeżeli do tego rezerwacje nie zostaną opłacone i ponowną sprzedaż zwolnionego miejsca
zakup i wydruk biletu w domu przez kibica
doładowanie biletu przez Internet na KARTĘ KIBICA
obsługę różnych form płatności
generowanie raportów z każdej operacji sprzedaży
sporządzanie raportów sprzedaży dziennych i okresowych, pojedynczego kasjera, od- działu, kanału dystrybucji
tworzenie statystyk: sprzedaż biletów na wybraną imprezę, sprzedaż biletów za dowolny okres, sprzedaż biletów z podziałem na firmy pośredniczące
bieżącą prezentację zapełnienia obiektu, poszczególnych trybun i sektorów
generowanie raportów kibiców z danymi osobowymi i wizerunkiem z danej imprezy w rozbiciu na poszczególne sektory
obsługę drukarek fiskalnych