System obsługi płatności bezgotówkowych umożliwia dokonywanie bezgotówkowych płatności we wszystkich punktach handlowych zarówno wewnątrz obiektu, jak i na zewnątrz, takich jak: kioski gastronomiczne, fun puby, fun shopy, strefa hospitality, parkingi, kasy biletowe, mobilne punkty sprzedaży, punkty sprzedaży produktów i usług w strefie komercyjnej. Płatność może odbywać się w oparciu o kartę zbliżeniową lub papierowy bilet z chipem RFID, które stają się nośnikami jednostek płatniczych. Kartę lub bilet można doładować na terenie obiektu, poprzez wymianę gotówki, obciążenie karty debetowej lub kredytowej w kasach biletowych lub punktach doładowywania kart wewnątrz obiektu, jak również zamianę rzeczywistych jednostek pieniężnych na ekwiwalentną liczbę jednostek płatniczych za pośrednictwem Internetu. W punktach kasowych lub doładowania kart można również wypłacić niewykorzystane środki w całości lub w części po zakończeniu imprezy.
Systemy płatności bezgotówkowych umożliwia:
maksymalne skrócenie czasu obsługi kibica
prosty i szybki sposób doładowywania kart
obsługę fiskalną zgodną z polskim prawem
monitorowanie transakcji bezgotówkowych na obiekcie/koncercie – umożliwiające rozliczenia pomiędzy operatorem obiektu a punktami handlowymi
drukowanie dokumentów księgowych KP, KW, faktur VAT
rejestrowanie każdej dokonanej transakcji na serwerze (zarówno wpłat i wypłat z Karty jak też dokonanych płatności) oraz bieżący przegląd zdarzeń administratorowi systemu
wymianę uszkodzonych kart na nowe wraz z przeniesieniem środków
wyświetlenie na ekranie terminala POS bieżącego salda karty po przyłożeniu karty do czytnika oraz informacji czy jednostki płatnicze zgromadzone na karcie są wystarczające do przeprowadzenia transakcji
dodanie na paragonie pozycji informującej o stanie konta po ostatnio dokonanej transakcji
ciągłość pracy w przypadku zerwania połączeń sieciowych z głównym serwerem, w celu dokonywania płatności w trybie off-line. System zapewnia rejestrację wszystkich wyko- nanych transakcji oraz ich późniejszą synchronizację z serwerem po przywróceniu ko- munikacji
sprawdzenie stanu konta na profilu użytkownika na stronie www lub po sczytaniu karty na sprawdzarkach informacyjnych na obiekcie
obsługę reklamacji
pełne rozliczenie transakcji
przeprowadzenie płatności częściowych za jedną transakcję przy pomocy jednej lub większej ilości kart, jak również umożliwiać zapłatę części należnej kwoty gotówką (w przypadku nie wystarczającej ilości środków na jednej karcie)