System obsługi płatności bezgotówkowych umożliwia dokonywanie bezgotówkowych płatności we wszystkich punktach handlowych zarówno wewnątrz obiektu, jak i na zewnątrz, takich jak: kioski gastronomiczne, fun puby, fun shopy, strefa hospitality, parkingi, kasy biletowe, mobilne punkty sprzedaży, punkty sprzedaży produktów i usług w strefie komercyjnej. Płatność może odbywać się w oparciu o kartę zbliżeniową lub papierowy bilet z chipem RFID, które stają się nośnikami jednostek płatniczych. Kartę lub bilet można doładować na terenie obiektu, poprzez wymianę gotówki, obciążenie karty debetowej lub kredytowej w kasach biletowych lub punktach doładowywania kart wewnątrz obiektu, jak również zamianę rzeczywistych jednostek pieniężnych na ekwiwalentną liczbę jednostek płatniczych za pośrednictwem Internetu. W punktach kasowych lub doładowania kart można również wypłacić niewykorzystane środki w całości lub w części po zakończeniu imprezy.
Systemy płatności bezgotówkowych umożliwia:
![arrow](images/arrow.jpg)
maksymalne skrócenie czasu obsługi kibica
![arrow](images/arrow.jpg)
prosty i szybki sposób doładowywania kart
![arrow](images/arrow.jpg)
obsługę fiskalną zgodną z polskim prawem
![arrow](images/arrow.jpg)
monitorowanie transakcji bezgotówkowych na obiekcie/koncercie – umożliwiające rozliczenia pomiędzy operatorem obiektu a punktami handlowymi
![arrow](images/arrow.jpg)
drukowanie dokumentów księgowych KP, KW, faktur VAT
![arrow](images/arrow.jpg)
rejestrowanie każdej dokonanej transakcji na serwerze (zarówno wpłat i wypłat z Karty jak też dokonanych płatności) oraz bieżący przegląd zdarzeń administratorowi systemu
![arrow](images/arrow.jpg)
wymianę uszkodzonych kart na nowe wraz z przeniesieniem środków
![arrow](images/arrow.jpg)
wyświetlenie na ekranie terminala POS bieżącego salda karty po przyłożeniu karty do czytnika oraz informacji czy jednostki płatnicze zgromadzone na karcie są wystarczające do przeprowadzenia transakcji
![arrow](images/arrow.jpg)
dodanie na paragonie pozycji informującej o stanie konta po ostatnio dokonanej transakcji
![arrow](images/arrow.jpg)
ciągłość pracy w przypadku zerwania połączeń sieciowych z głównym serwerem, w celu dokonywania płatności w trybie off-line. System zapewnia rejestrację wszystkich wyko- nanych transakcji oraz ich późniejszą synchronizację z serwerem po przywróceniu ko- munikacji
![arrow](images/arrow.jpg)
sprawdzenie stanu konta na profilu użytkownika na stronie www lub po sczytaniu karty na sprawdzarkach informacyjnych na obiekcie
![arrow](images/arrow.jpg)
obsługę reklamacji
![arrow](images/arrow.jpg)
pełne rozliczenie transakcji
![arrow](images/arrow.jpg)
przeprowadzenie płatności częściowych za jedną transakcję przy pomocy jednej lub większej ilości kart, jak również umożliwiać zapłatę części należnej kwoty gotówką (w przypadku nie wystarczającej ilości środków na jednej karcie)