Moduł internetowej sprzedaży biletów umożliwia:
sprzedaż biletów anonimowych i spersonalizowanych
obsługę biletów jednorazowych i wielokrotnych
sprzedaż biletów rodzinnych, grupowych i pakietowych
określenie maksymalnej liczby biletów dla jednego klienta na daną imprezę
sprzedaż biletów na dowolną ilość imprez jednocześnie
obsługę "profilowanych" klientów z tzw. własnym zestawem cen, rabatów
konfigurowanie kalendarza imprez. Możliwość konfigurowania różnych rodzajów karne- tów wzajemnie się przenikających – na imprezy całego sezonu, na wszystkie imprezy odbywające się danego dnia, na imprezy z udziałem konkretnej drużyny lub zespołu itp.
sprzedaż biletów z podziałem obiektu na części, strefy, sektory oraz numeracją miejsc lub bez numeracji – możliwość dynamicznego definiowania stref w zależności od imprezy
wizualizację obiektu, tak na stanowiskach kasowych, jak również w sklepie WWW oraz na wydrukowanych biletach formatu A4 (print@home)
wybór miejsca siedzącego na obiekcie z uwzględnieniem sektora, rzędu i miejsca
opcjonalnie "sprzedaż szybką" w kasach obiektu, gdzie komputer wybiera automatycznie miejsce według zdefiniowanej atrakcyjności miejsca
niepozostawianie pojedynczych miejsc skrajnych do sprzedaży
prostą modyfikację cenników biletów zarówno co do wartości poszczególnych kategorii cenowych, jak również co do liczby tych kategorii w zależności np. od sektora, miejsca, przysługującej zniżki. Jest możliwość różnicowania cenników w zależności od kanału dystrybucji np. inny cennik w kasie biletowej, a inny w sklepie internetowym
autoryzację użytkownika w systemie (kasjera, klienta kupującego w sklepie WWW, sprzedawcy w punkcie sprzedaży poza obiektem itp.) za pomocą identyfikatora i hasła
rezerwację miejsc z określoną godziną automatycznego wygaśnięcia rezerwacji, jeżeli do tego czasu rezerwacje nie zostaną opłacone i ponowną sprzedaż zwolnionego miejsca
zakup i wydruk biletu w domu przez klienta
obsługę różnych form płatności
generowanie raportów z każdej operacji sprzedaży
sporządzanie raportów sprzedaży dziennych i okresowych, pojedynczego kasjera, oddziału, kanału dystrybucji,
tworzenie statystyk: sprzedaż biletów na wybraną imprezę, sprzedaż biletów za dowolny okres, sprzedaż biletów z podziałem na firmy pośredniczące
bieżącą prezentację zapełnienia obiektu, poszczególnych trybun i sektorów
obsługę drukarek fiskalnych